Biuletyn Informacji Publicznej
Przedszkole w Małej Nieszawce

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiącsierpień 2022» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.przedszkolemalanieszawka.pl

Treść strony

Działając na podstawie art. 22a ust.6 ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991r.  (Dz. U. z 2021 r. poz.1915), po zapoznaniu się z opinią Rady Pedagogicznej dopuszczam do użytku w roku szkolnym 2021/2022 zestaw programów wychowania przedszkolnego:

Lp. Program Autor Nauczyciele odpowiedzialni Czas realizacji
1 Planeta Dzieci.
Prawda, dobro, piękno w świecie wartości

Jolanta Wasilewska

Wszyscy naucyciele Cały rok
2 English Play Box. Program przygotowania dzieci w wieku przedszkolnym
    do posługiwania się językiem angielskim 

Dorota
Sikora- Banasik
   
 Ewelina Wilkos

Nauczyciel j. angielskiego Cały rok
3

Kochamy dobrego Boga


Tak dla Jezusa

 

J. Snopek

D. Bender

 


 

praca zbiorowa
pod redakcją

ks. dr Karol Zegan

Elżbieta Kondrat

 

Nauczyciel religii Cały rok

 

Stwierdzam, że programy spełniają następujące wymagania:

1) stanowią opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań edukacyjnych ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego, określonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. (Dz.U. poz.977) w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. poz. 356), lub zadań, które mogą być realizowane w ramach zajęć dodatkowych, określonych w przepisach w sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola oraz publicznych szkół,
2) zawierają szczegółowe cele kształcenia i wychowania,

3) treści zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego,
4) sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania, z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i możliwości dzieci oraz warunków, w jakich program będzie realizowany,
5) opis założonych osiągnięć dziecka,
6) metody przeprowadzenia analizy gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna),
7) są poprawne pod względem merytorycznym i dydaktycznym.

Metryka

  • opublikował: Hanna Rowicka
    data publikacji: 2017-12-10 14:41
  • zmodyfikował: Martyna Kubiak
    ostatnia modyfikacja: 2022-03-08 11:04

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 15855
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-03-08 11:04:06